רדיפה?

הלם: חקירה חדשה על הג'קוזי של נתניהו

תמונה – לשכת רה"מ
רה"מ לשעבר נתניהו הודיע כי הנחה להגיש עוד הערב תביעה נגד העיתונאים גיא פלג ואביעד גליקמן בתגובה לפרסומים על חקירת המשטרה ואי בקשת תגובה. כל הפרטים

פרשת 5000?

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מגיב בזעם על הדיווח של כתב חדשות 12 גיא פלג, כי היועמ"ש מנדלבליט אישר למשטרה לפתוח בחקירה בחשד למימון בניית ג'קוזי יוקרתי בביתם הפרטי בקיסריה, בסך חמישים אלף שקלים על חשבון המדינה.

על פי החשד הג'קוזי נבנה בכסף שהועבר לצרכי ביטחון למעון הפרטי של ראש הממשלה לשעבר נתניהו בקיסריה.

נתניהו הגיב בזעם והכחיש: "לא יאומן! ערוץ 12, ערוץ התעמולה של השלטון, לא מפסיק לרגע לרדוף את האופוזיציה. הערב הם פתחו את המהדורה בפייק ניוז מוחלט וטענו שמתנהלת כביכול חקירה על התקנת ג׳קוזי על חשבון המדינה בבית משפחת נתניהו בקיסריה. רק מה? מאז שהזוג נתניהו קנו את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה בדבר שלא קיים".

עוד תוקף נתניהו: "האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה? כרגיל, ערוץ התעמולה לא ביקש אפילו תגובה טרם הפרסום השקרי. נשמח להגיש תביעות ענק נגד ערוץ 12 וגיא פלג על פרסום השקר הבוטה הזה."

עוד תקף נתניהו והודיע: "עוד הערב יגיש מטעמי עו״ד יוסי כהן מכתבי תביעה על הוצאת לשון הרע ודיבה נגד הערוצים 12, 13 ו-11, והכתבים גיא פלג ואביעד גליקמן, בסכום כולל של 500,000 שקל. הם פרסמו פרסום שקרי וכלל לא פנו קודם לכן לקבלת את תגובתנו. לא נתפלא אם מקור הפרסום של שקר הוא הפרקליטות שמנסה לשווא להסיט את תשומת הלב מהקריסה הדרמטית של התיקים התפורים נגדי בבית המשפט".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.