חשש למחסור

משבר החיסונים: פייזר מסרבת לבקשת בנט

תמונה – פייזר

עלייה בתחלואה

על רקע עלייה בנדבקי הקורונה בישראל והחשש מזריקת מיליוני חיסונים לפח, חברת החיסונים פייזר הודיע כי היא מסרבת לבקשת משרד הבריאות להאריך בחודש את תוקפם של כמיליון חיסונים הנמצאים בידי משרד הבריאות ואמורים לפוג בעוד כחודש.

אמש דיווחה העיתונאית דפנה ליאל כי ראש הממשלה בנט ביקש לבדוק אפשרות לבקש מחברת החיסונים להאריך בחודש את תוקפם של החיסונים כדי שניתן יהיה לחסן את הצעירים ב 2 מנות עד סוף החודש.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פנה לשר הבריאות הורביץ' בהמלצה להקדים את מתן החיסון השלישי לחודש הבא: "משיחות שקיימתי עם כמה מטובי המומחים בעולם אני סבור שיש להקדים את מתן החיסון השלישי לאוכולוסיה הבוגרת (50 ומעלה) כבר בחודש אוגוסט במטרה להשלים את המשימה עד לסוף חודש ספטמבר, ואם אפשר עוד לפני תחילת שנת הלימודים. מחיר הקדמת מועד החיסון הבא יהיה אפסי, בעוד שמחיר האיחור בחודש עלול להיות קטלני ולעלות בחיים רבים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.