לא מאמין לעצמו

צפו: בנט לועג לראש הממשלה נתניהו ומתבלבל

תמונה – ערוץ הכנסת

הרשת צוחקת

במהלך מסיבת עיתונאים על משבר חוק האזרחות והסירוב של הליכוד והחרדים להצביע עם הקואליציה, תקף בנט את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו והזכיר לו שהוא הצביע בעד ההתנתקות, בנט אף כינה אותו בטעות ראש הממשלה, שרת הפנים שקד הייתה שם כדי לתקן אותו.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו תקף את בנט: ‏בנט רוצה ״ללכת עם ולהרגיש בלי״. הרי כדי להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים, בנט בישל דייסה. הוא נתן למרצ, נתן לרע״מ, נתן ללפיד, נתן למפלגת העבודה, ולמי לא נשאר? לימין לא נשאר.

לסיום תקף נתניהו: "בנט, הקמת ממשלה? אמרת שהיא ציונית, ״10 מעלות ימינה״. אז בבקשה. תוכיח".

העיתונאי אבישי בן חיים תקף: ‏"כל פעם שאזרח שהדמוקרטיה חשובה לו רואה את בנט הוא חייב לזכור: הסיבה שהאיש הזה הגיע לשלטון, היא חוסר המוסריות הקיצוני שלו וחוסר הכבוד שלו לבחירה הדמוקרטית של העם.

הבן אדם הציב עצמו לבחירה לראשות ממשלה, הובס עם 7 מנדטים מביכים בלבד, אז הוא החליט לסחוט ראשות ממשלה ממי שייתן לו. בושה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!