קואליציה מתפרקת

מצפצף על ליברמן: אבידר מתנגד לחוק העריקים

תמונה – ערוץ הכנסת

צרות בצרורות

מספר שעות לאחר כישלון הקואליציה להשיג רוב להארכת חוק האזרחות שנפל, ח"כ אלי אבידר ממפלגת 'ישראל ביתנו' של שר האוצר ליברמן, הודיע הבוקר כי לא יתמוך בחוק הפיצול שמבקשים להעביר בקואליציה, שיאפשר לארבעה חברי כנסת מהליכוד לערוק למפלגות הקואליציה.

בהודעתו כתב אבידר: "הודעתי היום להנהלת הקואליציה כי אני מציע לגנוז את הצעת חוק הכנסת המאפשר ל-4 חברי כנסת להתפלג מסיעתם גם אם אינם מהווים שליש ממנה, ולא להביאו להצבעה במליאת הכנסת היום. הבהרתי שבכוונתי להתנגד לחוק מאחר והוא ממשיך ומעצים תרבות פוליטית קלוקלת, שגוש השינוי בא לשנות

החוק המדובר יכול להיקרא גם "חוק העריקים" והוא עליית מדרגה ברף השחיתות הפוליטית בישראל. ארבעה ח"כים שרוצים להצביע עם הקואליציה מטעמים אידאולוגיים יכולים לעשות זאת גם מספסלי האופוזיציה. מטרת החוק היא אחת: לעודד עריקים פוליטיים מהמחנה אליו הם משתייכים בתמורה לג'ובים וכיבודים

לסיום כותב אבידר: "בימים האחרונים, שלפני השבעת ממשלת השינוי, היה חשש גדול שהאופוזיציה תצליח לשכנע חברי כנסת מגוש השינוי לערוק אליה. אין זה מתקבל על הדעת שאנו נפעל באותה הדרך של הממשלה שבאנו לשנות הציבור בחר בנו כדי להביא שינוי ותיקון ולא כדי שנמשיך לעשות את אותם הדברים בדיוק. ציבור הבוחרים זכאי שנתחיל לפרוע את ההבטחות שהבטחנו במהלך השנה האחרונה. לא נאכזב אותו", כתב אבידר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!