הסחיטה נמשכת

דרמה בקואליציה: רע"מ באולטימטום לבנט ולפיד

תמונה – מפלגת רע"מ

ממשלה מתפרקת?

מפלגת רע"מ הערבית הודיעו לקואליציה בראשות בנט ולפיד, כי הם משתחררים מהצבעות עם הקואליציה עד להודעה חדשה.

על פי הדיווח של העיתונאי ספי עובדיה, רע"מ הציבו אולטימטום לבנט, "העבר עוד היום את סמכויות מנהלת הבדואים ממשרד רה״מ, או שנשתחרר לגמרי ממשמעת קואליציונית".

ח"כ מאזן גנאים גם הוא ברשימת רע"מ השותפה בקואליציה, איים בראיון לנאדר אבו תאמר ברדיו "מכאן": "אני אפרק את הקואליציה אם הממשלה תתקוף את עזה. אין סיפור אהבה בין מנסור עבאס והממשלה החדשה. חוק האזרחות גזעני. 20 אלף משפחות סובלות בגללו. אני מתנגד לו. נמנעתי כדי לא להפיל את הממשלה. יש לנו קווים אדומים. התקשורת העברית מגויסת לשירות הממשלה."

ח"כ עמיחי שיקלי, היחיד שהתנגד לממשלת בנט ועבאס תקף: "צריך לתת עוד הסברים למה הממשלה הזו נשענת על משענת קנה רצוץ? או שהראיון הזה של "השותף הטבעי" בממשלה והמסקנות המסוכנות היוצאות ממנו מספיקות?".

https://twitter.com/BB_WE_Will_WIN/status/1414171251355103232?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.