חשד כבד

הותר לפרסום: מועמד של יעלון חשוד בהעברת מידע לאירן

תמונה – פייסבוק

פרשה ביטחונית חמורה

איש העסקים והמיליונר הבדואי יעקב אבו אל-קיעאן, מועמדו של בוגי יעלון ברשימת מפלגת תל"ם לכנסת, נעצר לפני כחודש על ידי השב"כ, בחשד כי העביר מידע ביטחוני לאיש עסקים עיראקי שפעל עבור משמרות המהפכה באירן.

Elkian1

"הבטחות יש כמו חול". יעקב אבו אלקיעאן, הטייקון הבדואי שהונו נאמר בכ-100 מיליון שקלים, מספר על הרצון להיכנס לפוליטיקה ועל ההבטחה של בוגי יעלון לשריין לו מקום במפלגה. הלילה אחרי "2025" קשת 12Haim Etgar

Posted by ‎חשיפה‎ on Monday, March 11, 2019

על פי הדיווח, אלקיעאן העביר גם מידע אישי על שר הביטחון גנץ לאיש העסקים בעיראק.

החקירה העלתה כי אבו אל-קיעאן, אשר מקורב לאישי ציבור בישראל, עמד בקשר ממושך עם חיידר אלמשהדאני, המשמש כאיש קשר של גורמי מודיעין איראנים. במסגרת הקשר העביר לו אבו אל-קיעאן עדכונים על המתרחש בישראל. כמו כן, הקשר בין השניים נסוב, בין היתר, גם על הזדמנויות עסקיות לכאורה במדינות ערביות באזור.

עוד עולה בחקירה כי אבו אל-קיעאן ביקש בשלב מסוים להיפגש עם גורמים נוספים מטעמו של חיידר, תוך שהבין שמדובר בגורמים איראנים, ואף שם דגש על חשאיות וסודיות הפגישה המתוכננת בין הצדדים.

המיליונר הבדואי של יעלון: "או ניצחון או נמות"

במהלך המתיחות מול עזה והפרעות נגד אזרחים יהודים לפני כחודשיים בערים המעורבות, פרסם אלקיעאן סרטונים מסיתים מהר הבית והמסגד בלוד בו איים על כוחות הביטחון.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.