צפו

מתקפה ברשת נגד עמית סגל: "שופר של בנט"

תמונה – ערוץ הכנסת

חודש להקמת ממשלת בנט ועבאס והגולשים ברשתות החברתיות ממשיכים לתקוף את העיתונאי עמית סגל שלטענתם תמך בשתיקתו בהקמת ממשלת בנט ולפיד בתמיכת מנסור עבאס.

בפוסטים ושידורים חיים שמפרסם סגל בניסיון למכור את ספרו החדש, הוא מותקף קשות בתגובות על בחירת מאייר שמאלני קיצוני לספרו החדש ושתיקתו על הקמת ממשלת בנט ועבאס.

סגל לא נשאר חייב והגיב לשאלות הגולשים וגם הסביר למה הוא מופיע בתוכנית טלוויזיה המשודרת בשבת.

"המכירה של הספר זה 1+1 כולל גם את הספר שבנט כתב איך באנו לעבוד עליכם כתבתם את זה ביחד?????", תקפה אחת הגולשות ברשת. מיכל כתבה, "אתה כבר לא "עמית". אתה אכזבה!". איתמר הגיב: "ההתקרנפות שלך מאכזבת".

גיא הגיב: "זה כמו הספר של הסופר הדגול נ.ש.ב (נפתלי שקרן בנט) "איך מנצחים מגיפה"? מקווה שלא העתקת אותו", עקץ גיא ברמז לדיווחים שבנט לא שילם ליועצו על תוכנית סינגפור והקורונה שגנב ממנו ללא רשות.

אריה הגיב בזעם על בחירתו של המאייר השנוי במחלוקת של עיתון הארץ: "מי שלא מצא מאייר אחר פרט למאייר אנטישמי לספרו, כנראה התוכן בהתאם. לא קונה".

איציק הגיב: "לעולם לא אקנה את הספר שלך!! איך אתה לא מתבייש לגונן ולעטוף את בנט שהוא הנוכל האופרטוניס הגדול בתולדות האנושות!!.

בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו הגיב סגל לשאלות הגולשים: מה דעתי על שיקלי? אני מעריך אנשים שמוכנים לוותר על תפקיד בשביל דעותיהם לא משנה מה הדעות, הערתי גם את מירב מיכאלי שעשתה דבר דומה לפני שנה.

האם אתה בצד של בנט? אני בצד של הימין בימין יש את נתניהו ויש את בנט ויש אחרים ואני בוחר את הדברים לפי האידיאולוגיה. ואם מישהו מקיים את האידיאולוגיה הימנית שלו אז אני תומך בה, ואם לא אני מבקר אותה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!