מינוי דרמטי

הלם בימין: איבתיסאם מרעאנה בועדת חוץ וביטחון

תמונה – ערוץ הכנסת

ח"כ אבתיסאם מראענה ממפלגת 'העבודה', הידועה מהתבטאויותיה השנויות במחלוקת שפרסמה בעבר נגד השואה והציונות, מונתה לממלאת מקום בועדת חוץ וביטחון המסווגת.

ח"כ עמיחי שיקלי הגיב למינוי: "איבתיסאם מרעאנה תייצג את מפלגת העבודה בוועדת החוץ וביטחון. ליהוק טבעי, עשר מעלות ימינה, תושבי זכרון כולנו אתכם".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תוקף בתקיפות את החלטת הקואליציה למנות את אבתיסאם מראענה לממלאת מקום בוועדת חוץ וביטחון.

לדברי בן גביר: "הן המינוי הקבוע והן המחליפה בוועדה מטעם מפלגת העבודה, הן ח"כיות מהשמאל הקיצוני והאחרונות שאפשר להציב בתפקיד כה רגיש. מי שהייתה דוברת בל"ד ומי שהתבטאה בעד השמדת זכרון יעקב, אין להן שום סיווג בטחוני, ולהכניס אותן לוועדה, זה כמו למנות את מנסור עבאס כשר ביטחון. האחריות היא על נפתלי בנט – שגורר את ישראל לתהום".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.