כך זה נראה

השפלה לקואליציה: מיקי לוי התבלבל והחוק נפל

תמונה – ערוץ הכנסת

אחרי חוק הקנאביס והאזרחות שנפלו בגלל חוסר הסכמות בקואליציית בנט ועבאס, מליאת הכנסת התכנסה לשעות רבות של דיונים על חוק הדיינים, יו"ר הכנסת מיקי לוי מ'יש עתיד' התבלבל והצביע בטעות נגד הצעת החוק של הקואליציה ועורר מהומה ענק בכנסת שבסיומה הוחלט על דחיית הצעת החוק.

חברי האופוזיציה פצחו במחיאות כפיים סוערות ומנעו מח"כ לוי לנסות ולתקן את הצבעתו.


(צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת)

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ יריב לוין הגיב: "ההישג שלנו חסר תקדים. חודש בלבד עבר מאז הוקמה ממשלת ההונאה, ופעם אחר פעם אנחנו מצליחים להפיל הצעות חוק של הממשלה. נמשיך לפעול בכל הכוח נגד הממשלה הרעה הזו, עד שנפיל אותה."

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן פירגנה לראש הממשלה לשעבר: "האופוזיציה של נתניהו מרהיבה ומנוהלת. האחדות בין החרדים, המסורתיים והסרוגים היא אמיתית ומגובשת, איפה זה ואיפה הקואליציה המבולבלת שמורכבת אך ורק מדבק של שנאה. ביממה האחרונה הבסנו אותם פעם אחר פעם כשבבוקר הגיע הנוק אאוט. מצדיעה לחברי היקרים לדרך. לוחמים כמו אריות".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב: "אמרתי כל הזמן שממשלה שקמה במרמה וחותמת על הסכמים קואליציונים שאין להם חלק ונחלה באלוקי ישראל, אין להם סיעתא דשמיא. כך במאבק בנגיף הקורונה וכך עכשיו בחוק הדיינים שנפל. אין סיעתא דשמיא – זו התוצאה!"

העיתונאי עמית סגל סיכם את השבוע הפוליטי של קואליציית בנט ועבאס: "זה היה שבוע גרוע מאוד לקואליציה. 61 זה תנאי סף, אבל לאורך זמן אי אפשר לתפקד ככה. נתניהו למד זאת בדרך הקשה ב-2015 עד שנתן לליברמן את הביטחון. הקואליציה מתקרבת להכרעות קשות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.