מצטרפים לBDS

זעם בישראל: בן אנד ג'ריס מחרימים את ישראל

תמונה – טוויטר

תגובות זועמות ברשת נגד ‏החלטת חברת בן אנד ג'ריס שלא למכור יותר גלידות בהתנחלויות ביהודה ושומרון.

לקוחות רבים בישראל הציפו את הרשתות החברתיות בתמונות מזריקת הגלידה המחרימה לפח.

‏הזכיין הישראלי של בן אנד ג'ריס מסר בתגובה: "בן אנד ג'ריס העולמית החליטו שלא לחדש את ההסכם איתנו בעוד כשנה וחצי לאור סירובנו לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל. אנו קוראים לממשלת ישראל ולציבור הצרכנים – לא לאפשר להחרים את ישראל – זוהי פעולה חסרת תקדים מצד יוניליבר".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב: "עכשיו אנחנו יודעים בישראל איזו גלידה לא לקנות".

שרת הפנים איילת שקד הגיבה: "‏והגלידה שלכם לא עולה בקנה אחד עם הטעם שלנו. נסתדר בלעדיכם".

שר החוץ יאיר לפיד תקף: "‏ההחלטה של בן אנד ג'ריס היא כניעה מבישה לאנטישמיות, ל-BDS, לכל מה שרע בשיח האנטי ישראלי והאנטי יהודי. אנחנו לא נשתוק להם."

חברת הקואליציה מיכל רוזין ממרצ שיבחה את החלטת החברה להחרמה: ‏"בן אנד ג'ריס לא מחרימה את ישראל אלא את ההתנחלויות. אפשר לא לאהוב את זה, אבל זה המחיר של הרחבת ההתנחלויות, גזל הקרקעות וטשטוש הקו הירוק".

מועצת יש"ע מסרה בתגובה, "אין צורך לרכוש מוצרים מחברות אשר מחרימות מאות אלפי אזרחי מדינת ישראל, בגלל המקום שבו הם בחרו לגור. אנחנו מחזקים את ידיה של החברה הישראלית, אשר סירבה להחרים חלק נכבד מאזרחי ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.