סיפורי קורונה

בגלל החיסונים: בת 81 מאיימת להתגרש מבעלה

תמונה – עו"ד שילה וברוש (צילום: אינגה אבשלום)

גבר כבן 83 ממרכז הארץ הודיע לאשתו (81), לה הוא נשוי זה 47 שנים, כי הוא לא מתכוון להתחסן בחיסון השלישי נגד נגיף הקורונה. האישה שמאמינה בחיסון השלישי הודיעה לו שהדבר לא מקובל עליה וכי הוא מסכן אותה ואת כל בני משפחתם. לזוג ארבעה ילדים והם עתירי נכסים אותם הרוויחו במהלך השנים.

העימות בין בני הזוג החל לפני כשבוע וחצי כשראש הממשלה בנט קרא לאוכלוסיה המבוגרת להתחסן במנה שלישית של החיסון נגד נגיף הקורונה. האישה מיהרה להתייצב בקופת החולים והתחסנה כבר ביום הראשון אך הבעל סירב לקבל את החיסון וטען כי אינו מאמין בו ואף מפחד ממנו.

בתחילה איימה האישה לעזוב את הבית אך גם כשזה לא עזר "לשכנע" את הבעל להתחסן, היא פנתה למשרדם של עו"ד יצחק שילה ועו"ד גלית ברוש, המתמחים בדיני משפחה, וביקשה להוציא צו מניעה נגד בעלה כי במידה ולא יתחסן במנה השלישית יש להוציא אותו מביתם המשותף ואף מאיימת לפתוח נגדו בהליכי גירושין.

"האישה, בנמצאת בקבוצת הסיכון עקב גילה המתקדם ומחלות רקע, סיפרה לנו כי יש לה פחד ממשי כי תידבק בקורונה עקב סירובו של בעלה להתחסן במנה השלישית", אומרים עו"ד יצחק שילה ועו"ד גלית ברוש, “סירובו של הבעל להתחסן במנה השלישית בהחלט מסכן את חייה של האישה ומהווה עילה למתן צו הגנה ולמצער צו מניעה שכולל הרחקתו מביתם המשותף. עצוב שהודעות סותרות, חוסר אמון במערכת ופייק ניוז שרץ ברשת גורם גם לסכסוכים בתא המשפחתי".

עוד מסרו עו"ד יצחק שילה ועו"ד גלית ברוש כי "המקרה הנ"ל בהחלט מעלה שאלה משפטית ממדרגה ראשונה האם יש לחייב בקבלת חיסון? מתי בית משפט יחייב ומתי לא ובאלו מצבים אי קבלת חיסון מהווה סכנה מידית או סכנת חיים? סוגיה שבתי המשפט ידרשו להכריע בה בהווה ובשנים הבאות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.