צפו

מהחופשה בארה"ב: נתניהו במתקפה חריפה נגד בנט

תמונה – קמפיין הליכוד

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו השוהה בימים אלה בחופשה משפחתית בסן פרנסיסקו, ממשיך במתקפה החריפה נגד ראש הממשלה בנט בעקבות העלייה הדרמטית במספר החולים והמתים מקורונה בחודש האחרון.

בפוסט שפרסם הבוקר נתניהו הוא תוקף בחריפות את בנט: "לאסוננו, היום ממשלת לפיד-עבאס-בנט נוהגת בדיוק ההפך – דרך שמסכנת את ביטחוננו ועצם קיומנו. הם הסכימו למדיניות ״אין הפתעות״ מול איראן, מדיניות מסוכנת שמגבילה את חופש הפעולה המבצעי של ישראל. הם מצייתים לאחרים ושומרים על שתיקה רועמת ביחס לאיראן בימים אלה בהם היא דוהרת לפצצה.

עוד תקף נתניהו: "הם עושים זאת בגיבוי מלא ומגוחך של התקשורת המלטפת שמנסה להסתיר את מחדלי הממשלה הכושלת הזאת, קשים ככל שיהיו".

אפס בביטחון. אפס במדינאות. אפס בקורונה. מדינה ללא קברניט, מדינה באנרכיה. עד מתי תשתוק התקשורת נוכח האנרכיה הזאת שרק הולכת ומתעצמת מדי יום?

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.