ממשלה עצובה

לפיד סופד לאלחרומי: "שותף לדרך"

תמונה – מפלגת יש עתיד

ח"כ סעיד אלחרומי מבכירי ממפלגת רע"מ, מת הלילה בגיל 49 מהתקף לב פתאומי בבית החולים סרוקה.

חבריו לממשלה ספדו לו בכאב ועוררו זעם ברשתות החברתיות.

שר החוץ יאיר לפיד ספד לו: "צער גדול על מותו בטרם עת של ח״כ סעיד אלחרומי שהיה שותף לדרך, ואחד האנשים שבזכותם הוקמה הממשלה. איש הנגב, אוהב אדם שהאמין שאפשר לשנות ולקדם את החברה הישראלית. שולח תנחומים למשפחתו, לכל שבט מסעודין אל-עזאזמה ולמפלגת רע״ם. יום עצוב."

כזכור, ח"כ אלחרומי היה היחיד ממפלגת רע״ם שנמנע בהצבעות להקמת הממשלה.

השר בלי תיק אלי אבידר ספד: "הלילה הלך לעולמו אח יקר שלי, סעיד אלחרומי. אציל בן אצילים שהלך בטרם עת. תנחומים מעומק הלב למשפחה, יהי זכרו ברוך"

איש התקשורת יבגני זרובינסקי תקף: "אחרי שקראו לחמאס לפעול לשחרורם של עצורי הפרעות, מבצעי הלינץ', הביזה והצתות בעכו כתנאי להחזרת חטופי צה"ל, לפני 3 ימים התקיימה צעדת לפידים במחאה נגד המדינה. אחד הדוברים המרכזיים באירוע היה חבר הקואליציה, ח"כ סעיד אלחרומי שנפטר היום – וזה מה שהיה לפני זמן קצר ל"חבריו" לצייץ: ראש הממשלה החליפי, לפיד: "שותף לדרך ואחד האנשים שבזכותם הוקמה הממשלה". תמר זנדברג: "שותף לדרך, שליח ציבור מסור וישר". אגב אותה זנדברג, עברתי על כל הציוצים שלה, לא טרחה להזכיר את החייל ששמר עליה ונמצא במצב קשה אפילו במילה. קיצר, שהשם ישמור עלינו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.