אפס הרוגים?

צפו: ח"כ טיבי מתפרץ ודורש מהמפכ"ל להתנצל

תמונה – ערוץ הכנסת

טיבי זועם

במהלך דיון סוער בועדת הכנסת על המהומות בערים המעורבות לפני מצבע 'שומר החומות', התפרץ ח"כ אחמד טיבי על המפכ"ל קובי שבתאי ודרש ממנו לחזור בו מאמירתו, שבתוך 4 ימים חוסלה אינתיפאדה, עם "אפס הרוגים".

המפכ"ל הגיב: "אני לא חוזר בי" והקפיץ את חברי הכנסת הערבים.

גם חבר הכנסת איתמר בן גביר זעם על מפכ"ל המשטרה שהציג מצגת בה נכתב, כי "הפרות הסדר התרחשו בעקבות אי שוויון".

גם ח"כ בן גביר תקף את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי על אמירתו ואמר, "כדאי שתתנצל על אמירתך באופן פומבי שלטפל בטרוריסטים משני הצדדים יהודים וערבים. אני לא מכליל את כל הערבים, אבל מוחמד חסונה שנהרג יצא לרצוח, לזרוק בקבוקי תבערה על יהודים והמשוואה הזאת שיהודים שבאו לעזור לומר עליהם טרוריסטים, זה רק תיגבר את הטרור. איפה פסיקת בית המשפט העליון שלא נותנים ווטו למי שמאיים באלימות."

לאחר הסערה בוועדה צייץ ח"כ טיבי: "לא ספר כמובן את מוסא חסונה ז׳ל בלוד ואת מוחמד כיוואן ז׳ל מאום אלפחם. גם המשטרה לא סופרת את הערבים. הרוג הוא רק יהודי לפי הגדרה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!