יהי זכרו ברוך

ערב כיפור: ניצה שמואלי מתנצלת בפוסט קורע לב

תמונה – פייסבוק ניצה שמואלי

כאב של אמא

לאחר שכינתה את ראש הממשלה בנט כלב, האם השכולה ניצה שמואלי, אמו של הלוחם בראל שמואלי הי״ד, חוזרת בה מהמילים הקשות בפוסט קורע לב שפרסמה ערב יום כיפור בעמוד הפייסבוק שלה.


הפוסט המלא

"גיבור של אמא תמיד תהיה לי מלך העולם. יום הכיפור שלי התחיל ביום שמחבל ארור רצח את בראל מטווח אפס, בלי להשאיר לו סיכוי. יום הכיפור שלי נמשך כבר ימים ארוכים מאז שבראל היקר שלי עצם את העיניים שלו בפעם האחרונה. יום הכיפור שלי זה דמעות לא נגמרות ולילות בלי שינה וגוש ענק של צער וגעגוע שלא נותן לי לנשום.

מתוך הכאב הזה שאף אחד לא יכול להבין כתבתי כאן בלילה כמה מילים בכעס גדול. הדם שלי שסער מכאב ומתסכול גרם לי לכתוב דברים קשים שנכון היה לכתוב אותם אחרת. אני עומדת מאחורי התוכן של מה שכתבתי ומבינה ביום שאחרי שהייתי צריכה להשתמש במילים אחרות. ביום כיפור הזה שהכי כואב לי בעולם, צריך לדעת לומר גם את זה.

אני אשתדל להיות חזקה כמה שאוכל ואני אמשיך לפעול בנחישות לזכרו של בראל ולהילחם לזה שתהיה ועדת חקירה שתמצא את כל הכשלים שהיו, ושלא היה מדובר בקרב שבו בראל נלחם ונפל אלא במחדל ענק, ושיפיקו את כל הלקחים מהאסון כדי למנוע את מותו המיותר של הלוחם הבא. גמר חתימה טובה לכל עם ישראל

ניצה שמואלי

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.