סערת הקצין

קרב בקואליציה: "חוצפן. פעילי טרור תקרא לחברים שלך"

תמונה – לשכת ח"כ אביר קרא

חילופי מהלומות

ח"כ מוסי רז 'מרצ', תוקף בחריפות את חברו לקואליציה ח"כ אביר קארה ממפלגתו של בנט, בעקבות תגובה שפרסם בטוויטר נגד פעילי שמאל המטרידים את חיילי צה"ל.

בתגובה חריפה שפרסם אמש שר הבריאות ניצן הורוביץ לאחר פרסום התיעוד בו נראה קצין ישראלי הודף מפגין שמאל שהטריד חיילים בדרום הר חברון הוא תקף את חיילי צה"ל: "האלימות מצד חיילים כלפי פעילי שלום חייבת להיפסק".

עוד תקף הורוביץ: "קבוצה מתנועת ״לוחמים לשלום״, שלא נקטו בשום פעולה חריגה, ספגו יחס ברוטאלי ופציעות כאשר ליוו מיכלית מים לכפר בדרום הר חברון. לאחר ששמעתי עדויות קשות, כמו שגם רואים היטב בתמונות, פניתי לשר הביטחון ודרשתי לערוך בירור יסודי. די".

ח"כ אביר קרא הגיב: "‏‎פעילי טרור שהגיעו ללבות את האש והיצרים וליצור מתח בין יהודים לערבים נעצרו על ידי כוחות צבא ההגנה לישראל. מי שמצפה לפגוש בשטח לוחמים שמחלקים פרחים ועובר על החוק שלא יתפלא שהוא נעצר. מעצר זה לא דבר נעים כל הכבוד לחיילים שלנו. עם ישראל חי. גיבוי מלא למפקדים בשטח בצבא המוסרי בעולם."

ח"כ מוסי רז התערב והגיב: "חוצפן. פעילי טרור תקרא לחברים שלך, לא לאנשים טובים שכל מטרתם הייתה להעביר מים לכפר פלסטיני ונתקלו באלימות ברוטאלית ומעצרים פוליטיים. אני הייתי שם, אני ראיתי את זה. כמה נוח לצייץ שטויות מהמזגן."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!