מה דעתכם?

סערה ברשת: ראפר פלסטיני בקמפיין ממשלתי

תמונה – מפלגת יש עתיד

ההסתה משתלמת?

ביקורת חריפה נגד משרד הרווחה בראשות השר מאיר כהן בעקבות גיוסו לקמפיין נגד אלימות בכיכובו של הראפר הערבי תאמר נפאר המגדיר את עצמו פלסטיני, שהשווה את ישראל לנאצים ומרבה לתקוף את ישראל ברשתות החברתיות.

העיתונאי עמית סגל פרסם את הדיווח וכתב: "למה משרד הרווחה של מאיר כהן משתף קמפיין בכיכובו של מי שהשווה את ישראל לנאצים?"

פעיל ההסברה יוסף חדאד תקף: "משרד הרווחה לקח את תאמר נאפר להוביל קמפיין בחברה הערבית לקו סיוע ויעוץ טלפוני. חבל שלקמפיין חשוב ביותר, משרד ממשלתי לוקח כפרזנטור אדם שפועל באופן מובהק ומסית נגד המדינה. ותאמר, אתה תוקף את המדינה אבל ברגע בשביל כסף הופך לפרזנטור אצלה…בקיצור אתה וואחד צבוע!"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הזהיר במכתבו לשר הרווחה כי "מדובר במוזיקאי קיצוני, לאומני ומסית הידוע במסרים האנטישמיים והאנטי-ישראליים שלו, שתומך בגלוי ב- BDS, תנועה הקוראת לחרם על מדינת ישראל ומגדיר את עצמו: "פלסטיני בעל אזרחות ישראלית והשווה את ישראל לנאצים".

ח"כ בן גביר הביא דוגמאות נוספות במכתבו: " נאפר תועד לפני כשנתיים במהלך הופעה בארצות הברית אומר "אני לא יכול להיות אנטישמי לבד, בואו ננסה יחד". וכך למשל להקת "דם" אותה הקים, פרסמה בשנת 2001 שיר בשם "מין ארהאבי?" ("מי הטרוריסט") אשר מאשים את ישראל בטרור כנגד הפלסטינים, מצדיק את פעולות הטרור הפלסטיניות באינתיפאדה הראשונה במדיניות הכיבוש הישראלית ואף משווה את ישראל לגרמניה הנאצית.

בסיום הדגיש בן גביר במכתבו כי "במילים אחרות, מדינת ישראל לוקחת לקמפיין רשמי, על חשבון כספי משלמי המיסים, אנטישמי תומך טרור שקורא להחרמתה. אין זאת אלא יריקה בפרצופו של הציבור הישראלי", ובקש לאור הממצאים להפסיק את ההתקשרות עם תאמר נאפר באופן מידי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!