המיליונים לדרוקר

ברקאי למען דרוקר: "מה עובר על ביבי?"

תמונה – ארכיון כאן חינוכית

עורק לתאגיד?

יו"ר מפלגת 'הליכוד', ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יוצא במתקפה חריפה נגד התקציב המיליונים שהציעו מנהלי 'כאן חדשות' לפרשן הפוליטי רביב דרוקר שעל פי הפרסומים שוקל לעבור מערוץ 13 לתאגיד השידור הציבורי יחד עם תוכנית 'המקור' בעבור תקציב של כ- 10 מיליון שקלים כמו תוכנית 'עובדה' של אילנה דיין.

בתגובה חריפה שפרסמה מפלגת '‏הליכוד' נכתב: "ההצעה השערורייתית לרביב דרוקר מהתאגיד לקבל עשרה מיליון ש"ח היא עוד דוגמא לבזבוז משווע של כספי ציבור שמתרחש בגוף הזה. ‏מדובר על תוכנית תחקירים כביכול שהיא למעשה שופר פוליטי של השמאל ושלא הייתה מקבלת שבריר מהסכום הזה בשוק תקשורת חופשי אמיתי. כך עושים אנשי השמאל בתקשורת כדי להכניס את כספי המיסים לכיסם. בושה".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, "חלאס. על הדבר הזה כבר אי אפשר לעבור בשתיקה. לא עוד ציוצים בטוויטר. האדמה צריכה לרעוד כאן. מגישת החדשות הראשית של השידור הציבורי נשואה לשר בממשלה ועכשיו גם זה בא. שדדו אותנו בקלפי ועכשיו את הכיס. בשלה העת לצאת לרחובות, ימין יקר. אני אצעד לצידכם. מצילים את הדמוקרטיה. פרטים בהמשך.


(צילום אתר גלי צה"ל)

שדרן גלי צה"ל רזי ברקאי תקף: "מה עובר על ביבי? לא, ברצינות, הוא בפוקוס? קודם ג'ו ביידן ועכשיו רביב דרוקר. בקצב השטויות הזה יכול להיות שהוא מתמודד על תפקיד הפרשן הפוליטי של גל"צ?".

ח"כ דודי אמסלם תקף: "כרגיל, יד רוחצת יד. ככה זה כשאדוני הארץ הניחו את ידם על הקופה הציבורית, תמיד נדמה להם שמדובר בכסף של מונופול.. טסים, אוכלים, משלמים ליועצים ולכתבים מטעם- ככל העולה על רוחם…מגרדים את תחתית השחיתות וכל זה ב-100 ימים! מה יהיה עוד חודש? מנדלבליט עדיין במקפיא אוכל ארטיקים?! ה' ירחם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!