על חשבון נתניהו

לראשונה: לפיד הצטלם עם מלך בחריין

תמונה – צילום: שלומי אמסלם, לע"מ.

היסטוריה בבחריין

שנה לאחר חתימת הסכמי אברהם בידי ראש הממשלה לשעבר נתניהו, שר החוץ יאיר לפיד ניפגש היום לראשונה עם מלך בחריין חאמד בן עיסא אל ח'ליפה בארמונו.

בהודעה שפרסם לפיד לאחר הפגישה הוא לא הזכיר את נתניהו אדריכל הסכמי אברהם: "תודה למלך בחריין, הוד מעלתו, חאמד בן עיסא אל ח׳ליפה, על פגישה היסטורית, חמה ומלאת תקווה. המנהיגות וההשראה של המלך הובילו לשיתוף פעולה אמיתי והפגישה מתווה את הדרך להמשך היחסים".

העיתונאי ברק רביד צייץ: "היועצת הבכירה של שר החוץ לפיד תמי נשיא (מימין) העלתה את זה לסטורי לפני שעתיים במהלך הביקור הרשמי בבחריין. לעניות דעתי יש כאן הרבה טעם רע וזלזול במארחים (גם אם זו לא היתה כוונת המשוררת). בינתיים הפוסט הזה נמחק וטוב שכך"

העיתונאי אריאל אלחרר הגיב לתמונות ההיסטוריות מבחריין: "כשאני רואה את התמונות של לפיד בבחריין אני אומר תודה לנתניהו על הסכמי השלום שיזם בכהונתו."

צפו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.