בעד או נגד

תומר נאור: "מגיע לנתניהו וטראמפ פרס נובל לשלום"

תמונה – פייסבוק התנועה לאיכות השלטון

לאחר ביקורו המתוקשר של שר החוץ יאיר לפיד בבחריין, עו"ד תומר נאור, ראש האגף המשפטי ב'תנועה לאיכות השלטון', שתמכו והדהדו את הפגנות בלפור הסוערות נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מפתיע הבוקר בציוץ שפרסם בטוויטר על ראש האופוזיציה נתניהו.

בציוץ שפרסם כותב נאור, "דעה לא פופולרית: נתניהו וטראמפ צריכים לקבל פרס נובל לשלום על הסכמי אברהם".

ארז צדוק, מגיש בערות 20 הגיב בתדהמה צינית: "ואוו. עוד מעט תתחילו לבדוק שחיתויות של גופי שמאל. הכל בסדר?".

תומר נאור לא נשאר חייב והגיב: "קוראים לי תומר נאור, יש לי דעות ואישיות משל עצמי, שאינן קשורות לתנועה. התנועה לאיכות השלטון קיימת 32 שנים, וביקרה את כל הממשלות שהיו פה".

הגולשים ברשת הגיבו בהסכמה לדעתו של נאור מלבד מספר בודד של גולשים ביניהם אייבי שכתב: "רק שמדובר ב2 דמויות מושחתות מהיסוד שכל אחת מהן פעלה כאויב בתוך מדינתה. שום וועדה לפרס לעולם לא תתן לאישים כל כך מפוקפקים פרס נובל לשלום בידיעה שמתן פרס כזה לאישים כאלו תכתים את יוקרתו של הפרס לעשרות שנים קדימה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.