מהומה בכנסת

ח"כ דיסטל נטשה בזעם: "לא מסוגלת לשמוע אותך"

תמונה – ערוץ הכנסת

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן נטשה בזעם את נאומו של ראש הממשלה בנט שהאשים את הממשלה הקודמת בהזנחת המדינה: "אני יוצאת, אני לא יכולה להמשיך לשמוע את השקרים האלה, הבן אדם שקרן פתולוגי".

"בשלוש השניות הראשונות לנאומו של נפתלי הוא הספיק להכניס עשרה שקרים. לא יכולתי לשאת את זה, באמת , זה מעבר לכוחותי. קמתי והוצאתי את עצמי מהמליאה, לא לפני שנעמדתי מולו פנים מול פנים ואמרתי לו שהוא נוכל ושקרן ושאני בזה לו. זה לא מאוד ממלכתי, אני יודעת. מצד שני כשהאדמה בוערת והמדינה הולכת לעזאזל- אין זמן לממלכתיות. מחוץ למליאה הקשבתי לנאומו של נתניהו. אחד הנאומים הטובים שלו, אולי הטוב ביותר. האריה שאג והכסאות רעדו. גם עוד מליון שנה אני לא אצליח להבין איך החלפנו מנהיג בסדר הגודל הזה באדם עם קשר מפוקפק למציאות שכל דרכיו הם נוכלות".

יועצו לשעבר של בנט אסף פאסי תקף: "עצוב לראות את כנסת ישראל. אבל בצער אני אומר שאני שותף כ"כ לקריאות הביניים. מחזה מביש בו נפתלי בנט טוען שרק הוא מטפל בדברים ששנים לא טיפלו בהם. הוא היה שותף בכיר בממשלות שהוא בז להם. הוא מנסה באחיזת עיניים למסמס מציאות של מתים, כישלונות, שקרים, והתעלמות מרוב התחייבויותיו. בושה!"

צפו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.