"הוא ביקש ממני להצטלם"

ביזיון: אחים בבית חולים הצטלמו עם אסיר חמאס

תמונה – פייסבוק

תומכים בטרור? ברשתות החברתיות הופץ סרטון בו נראים שני אחים ערבים-ישראלים מצטלמים מחויכים עם מקדאד קוואסמה, אסיר ביטחוני מארגון הטרור חמאס המאושפז בבית החולים קפלן.

בראיון ל'כאן חדשות' הגיב איהב, אח בית החולים המתועד עם אסיר חמאס ״זו אי הבנה, אני לא יודע מה רוצים ממני, בסך הכול קיבלתי חולה. אני לא מכיר אותו ולא מקבל אינפורמציה לפני מי הוא. הוא ביקש ממני להצטלם, טיפלנו בו והוא העריך את זה. אני לא תומך באף אחד, אני אח, העבודה שלי היא לטפל באנשים, אני לא מבדיל בין דת, גזע ומין".

עוד אמר איהב, "אני שירתתי את המדינה, אני חלילה לא תומך בחמאס. אני ישראלי, השתגעתם? הוא ביקש תמונה ומתוך כבוד הצטלמנו. לא ציפינו שזה התפרסם"

חבר הכנסת עמיחי שיקלי הגיב: "שלום לצמד אנשי הצוות הרפואי בבית החולים קפלן ברחובות, שנראה להם סבבה לעשות סלפי עם מחבל חמאס מחברון. אפנה להנהלת בית החולים בדרישה לסלקם, ולמשרד הבריאות כדי להדיחם מהרפואה הציבורית בישראל בבושת פנים."

מבית החולים קפלן נמסר: "בתום בירור הנהלת בית החולים קפלן החליטה שלא לפטר את האחים שהצטלמו עם אסיר חמאס: "העובדים המדוברים זומנו לבירור משמעתי בהנהלת בית החולים, במסגרתו הובהר להם חומרת הדבר, והם הביעו חרטה על מעשיהם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.