סחיטה באיומים

אולטימטום לבנט: "או חוק החשמל או בחירות"

תמונה – ערוץ הכנסת

ממשלת בנט-עבאס בסכנה? יו"ר וועדת הפנים חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"מ משגר איום מפורש לראשי הקואליציה אם לא יאשרו במיידי את כל ההבטחות שסיכמו עליהם במהלך הרכבת הממשלה, ובמיוחד חוק החשמל שיחבר לחברת החשמל אלפי משפחות בדואיות המתגוררות במבנים לא חוקים בנגב.

בציוץ שפרסם כתב טאהא: "הגענו לשלב ההכרעות! או שהסיכומים יכובדו במלואם ואו שנלך לבחירות! חשמל הוא מצרך בסיסי של החיים והמדינה מונעת מעשרות אלפי בתים להתחבר לחשמל כי היא לא טרחה לקדם תכנון בחברה הערבית במשך עשרות שנים! גם לא קידמו תכנון וגם מענישים את האזרחים על מדיניות שנכפתה עליהם!!".

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב לאיומים: "עשר מעלות ימינה לעידן הפוסט ציוני. הממשלה הזו חסרת אחריות ומסוכנת לעתידה של מדינת ישראל. מציע לכולם לא להתרשם מהדרמה המלאכותית. איילת שקד תיכנע ותתן לתומכי הטרור האנטי ציוניים את כל דרישותיהם כדי לשרוד פוליטית בכל מחיר (את המחיר כמובן כולנו נשלם הרבה מאוד שנים קדימה).

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.