הטרור הפלסטיני

מהרוג לנרצח: הפוסט של בנט מסעיר את הרשת

תמונה – לע"מ

זעם ברשת: ראש הממשלה בנט פרסם פוסט בפייסבוק על הפיגוע הקשה בעיר העתיקה בירושלים וכינה את היהודי שנרצח הרוג, בעקבות הביקורת של הגולשים שינה בנט את הכינוי לנרצח.

‏יבגני זרובינסקי פרסם את צילום מסך מעריכת הפוסט שפרסם בנט: "‏הזכירו לבנט שהוא ממפלגת ימינה אז הוא שינה לנרצח".

בפתח ישיבת הממשלה התייחס בנט לפיגוע הקשה וכינה את היהודי שנרצח הרוג: "הבוקר היה בעיר העתיקה בירושלים פיגוע ירי קשה. יש לנו כרגע הרוג אחד ושלושה פצועים. בשם שרי הממשלה, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה, ומבקש להצטרף לתפילה לרפואת הפצועים."

ח"כ איתמר בן גביר תקף: ‏"יו"ר רע"מ מנסור עבאס גינה את הפיגוע ומסר: "כשותף בממשלה, הזדעזעתי לשמוע על הפיגוע הרצחני, טוב שכוחות הביטחון חיסלו את המחבל שרצח יהודי".

את התגובה הזאת לא תקראו מהשותף הבכיר של בנט ושקד גם לא ברמז הסיבה היחידה שבגללה עבאס ישמח שהמחבל חוסל היא כי הוא לא יצטרך לחפש לו ייצוג משפטי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!