ללא נתניהו

אבו דאבי: בנט ויורש העצר בפגישה היסטורית

תמונה – צילומים לע"מ

היסטוריה בדובאי: שנה לאחר חתימת הסכמי השלום עם איחוד האמירויות על ידי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום לראשונה עם יורש העצר של איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד.

בשדה התעופה בדובאי התקבל בנט על ידי שר החוץ של איחוד האמירויות, שייח' עבדאללה בן זאיד.

‌‎בראיון שמתפרסם עמו הבוקר לסוכנות הידיעות הרשמית של איחוד האמירויות, אומר בנט, כי "כל אזרח בשתי המדינות רואה מדי יום את פירותיהם של הסכמי אברהם. אני צופה ומצפה כי היחסים בינינו ימשיכו להתפתח ולהתהדק, אנחנו שותפים טבעיים".

בסיום דבריו אמר בנט: "המסר שאני מבקש לשלוח להנהגת האמירויות ולאמירותים עצמם הוא שהשותפות והידידות בינינו הן טבעיות. אנו שכנים ובני דודים, כולנו נכדיו של אברהם. התקופה שעברה מאז החתימה על הסכמי אברהם מוכיחה זאת, והעמקת היחסים בינינו מדי יום היא נכס גדול לשתי מדינותינו ולשני עמינו, וגם לאיזור כולו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.