קשה לצפייה

תיעוד מחריד: כך נחנקה למוות ילדה בגן

תמונה – מצלמות אבטחה

תיעוד מחריד: אדל אסולין ע"ה, בת השנתיים מקריית גת, הלכה לעולמה אתמול ונטמנה בהלוויה כאובה – זאת אחר אישפוז של מספר ימים, ומאבק בניסיון להציל את חייה, אחר שנחנקה משרוך הקפוצ'ון אותו לבשה, במהלך משחק בחצר הגן.

מתיעוד וידאו שנפוץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, ניתן לראות את הדקות המחרידות, המתועדות ממצלמת אבטחה בחצר הגן, ולהבין איך אירע המקרה הנורא, שמזעזע כל הורה לילדים.

מתברר כי מהקפוצ'ון אותה לבשה אדל ע"ה, נסחב החוצה מצד אחד – השרוך כמעט לכל אורכו. בעלייתה אל מתקן המגלשה, נתקע השרוך בין חלקי המגלשה. בת השנתיים שהתגלשה בכל זאת, נתקעה ללא אפשרות להמשיך. בניסיונה להיחלץ, נפלה מצד המגלשה ללמטה, וכך למעשה הפך השרוך התקוע למלכודת חנק, לפעוטה זכרה לברכה.

בתחילה הצליחו צוותי מד"א להשיב לה את הדופק ופונתה כשמצבה יציב, לאחר שבוע נקבע מותה. המקרה אירע בשבוע שעבר ביום שלישי, והמשטרה פתחה מיידית בחקירה. המעון נסגר בינתיים, מנהלת המעון וכן המטפלת ביום האסון, הורחקו לחודשיים.

על פי החשד שהתפרסם עד כה, באותו יום שהתה בגן 'גננת מחליפה', שלא מחזיקה בהכשרה מתאימה לתפקיד. בנוסף, במשטרה חושדים כי מדובר ברשלנות – במקום להשגיח על הפעוטות, הגננת עסקה בטלפון הסלולרי במשך דקות ארוכות, ויתכן שלכן לא הבחינה באסון הנורא המתרחש בחצר.

אבי הפעוטה הרב שמעון אסולין דיבר אתמול בפני התקשורת, "המשטרה החליטה לסגור את המקום לא סתם. כנראה היה משהו, וזה צער גדול. נשאיר למשטרה את העניין. יש מצלמות, זה בחקירות" ואכן, התיעוד המתפרסם מגלה שהפעוטה הסתבכה עם מתקן המגלשה, ולא נעזרה. "המסר שלי לכולם, בכלל למנהלות למנהלים למורים מורות, שילדים זה לא צחוק צריך לקחת את כל הדברים ברצינות".

עורכי הדין טל גבאי ויהודה פריד, המייצגים את הנהלת המעון בו הייתה אדל אסולין, מסרו: "הנהלת המעון מביעה זעזוע ועצב עמוק מהאירוע ומוסרת את תנחומיה לבני המשפחה. אנו נמשיך לשתף פעולה עם משטרת ישראל על מנת לעמוד על נסיבות האירוע הקשה. חשוב להדגיש כי צוות המעון פועל על פי הנהלים וכי האירוע אינו כתוצאה מרשלנות חלילה, אלא מצירוף מקרים טרגי כפי שצפוי להתברר ע״י משטרת ישראל".

התיעוד קשה לצפייה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.