מבוכה לממשלה

בנט נגד נתניהו: "שפל בהתנהגות בין אדם לחברו"

תמונה – ערוץ הכנסת

ראש הממשלה בנט תוקף בחריפות את האופוזיציה בראשות נתניהו, לאחר שחברת הכנסת שירלי פינטו ממפלגת 'ימינה' שילדה לפני כשבוע הוזעקה לכנסת כדי להצביע על הקואליציה.

"ההתעקשות של יו״ר האופוזיציה לא לאפשר קיזוז עם ח״כ שירלי פינטו היא שפל בהתנהגות בין אדם לחברו ושפל ביחס ליולדות באשר הן. ראיתי את שירלי עכשיו ופשוט כעסתי: אמא לתינוקת בת שישה ימים צריכה זמן להתאושש. אני מודה לשירלי שהגיעה לכנסת עם כרם המתוקה. זה הזמן לחזור לכללי משחק אנושיים", צייץ בנט.

אך הגולשים לא נשאר חייבים והזכירו לבנט כי הוא זה שבירך את שירלי פינטו כשביקרה במטה המפלגה שלושה ימים אחרי לידת בנה הראשון לפני כשנתיים.

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן תקפה, "פינטו הגיעה היום לכנסת עם התינוקת שלה רק בגלל חבר מפלגתה שסירב להצביע. זה לא הפריע לנפתלי סוכן השקרים והסוכרזית לצייץ בכאב נגד האופוזיציה הלא אנושית ובעד אמהות חסרות ישע. נפתליזם: שילוב בין רגשנות מזוייפת, פופוליזם שקרני וזעם קדוש נטול קשר למציאות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.