השם יקום דמו

תלמיד ישיבה נרצח ושניים נפצעו בפיגוע: המחבל נמלט

תמונה – איחוד הצלה

יהודי נרצח בידי מחבל בפיגוע בשומרון – השם יקום דמו: סמוך לשעה 19:30 הערב (חמישי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על שלושה פצועים שנפגעו מירי והגיעו סמוך לשער האחורי של היישוב שבי שומרון. מדובר בתלמידי ישיבה מישיבת חומש, בשנות ה 20 לחייהם שנסעו ברכב ויצאו מחומש. על רכבם נורו יריות בידי מחבל או יותר שנמלטו.
אחר הפיגוע, הרכב הגיע לש.ג אחורי של הישוב שבי שומרון הסמוך.

²

מקורות ביטחוניים מדווחים כי מדובר בפיגוע ירי לעבר רכב, סמוך לחומש. יושבי הרכב הצליחו, למרות הפגיעות, להמשיך בנסיעה עד צומת סבסטיה לכיוון שערי היישוב שבי שומרון הקרוב. המחבל נכון לשעה זו לא נתפס וצה"ל מזרים כוחות, גם מוסקים, לסריקות במקום.

במוקד עדכוני יו"ש, מדווחים כי הפיגוע אירע סמוך לחומש ואחד הפצועים אשר נפגע מירי בצווארו, איבד את הכרתו, ולמרות המאמצים להציל את חייו נאלצו לקבוע את מותו.
"לפני כרבע שעה רכב ישראלי ובו 3 תושבים הגיעו לשער האחורי של חומש אחרי שנפגעו מירי לעבר רכבם. בעקבות הארוע הוכרז נוהל פטיש חם, כוחות הביטחון פתחו בסריקות".

בדיווח הראשון שנמסר ממד"א דווח כי חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי לשלושה צעירים בשנות העשרים, בהם: 1 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, 1 במצב בינוני, 1 קל. מסוק הוזעק לפינו הפצוע אנוש, אך כאמור לצערנו נקבע מותו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.