משפילים ומפרסמים

טרור הטיקטוק: ערבי נעצר בחשד להתחזות והתעללות

תמונה – צילום מסך טיקטוק

תושב בית חנינא בשנות ה-20 לחייו נעצר הבוקר לחקירה בחשד שהתחזה לשוטר, איים על אדם חסר ישע ברחוב שיעצור אותו, והפיץ את התיעוד ברשתות החברתיות

בתיעוד שהופץ ברשת נראה תושב מזרח ירושלים צוחק ומאיים על צעיר בעל מוגבלות חרדי שיעצור אותו על גניבת פחית קולה, בהמשך דרש החשוד לראות תעודת זהות.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה לממ"ז ירושלים ודרש: "לעצור מייד את האנטישמי, מקומו בכלא", בן גביר הוסיף כי "מדובר במתעלל סדרתי שבחר לפגוע ביהודים, להתעלל בהם ולזכות על חשבונם בתשומת לב ציבורית. המשטרה צריכה לעצור אותו, ולהושיבו בכלא" בן גביר הזהיר בפנייתו לממ"ז כי אם המשטרה לא תטפל באירועים כאלו ביד קשה, המצב יחמיר ומקרים כאלו יתגברו. "צריכים להעניש את האנטישמים הבזויים האלו שפוגעים ביהודים ולהרתיע אחרים מלבצע בעתיד מעשים דומים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.