"גאווה של אמא"

תיעוד: המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן הי"ד – נלכדו

תמונה – דו"צ

בתום מבצע לילי בכפר סילת אל חארתיה אשר ממוקם באיזור ג'נין, כוחות צה"ל לכדו 4 המחבלים הקשורים לביצוע פיגוע הירי בחומש בו נרצח ביום חמישי האחרון הקדוש יהודה דימנטמן הי"ד בן ה 25, כשאש נפתחה ממארב לעבר הרכב, בזמן שנסע עם חבריו לישיבה מכיוון חומש לצומת סבסטיה.

כפי הנראה שניים מהמחבלים ביצעו בפועל את הירי ממארב, ושניים אחרים הינם סייענים שסייעו לשני המבצעים. במהלך המבצע נתפסו כלי נשק, כולל גם הנשק שבו השתמשו בפיגוע.

אמם של שניים מהמחבלים אמרה "אם הם אלה שעשו את זה, אנחנו לא מתחרטים לא משנה מה יהיה, אנחנו מאללה ולמען אללה, הלוואי שכל ילדיי ילכו כפרה למען אלאקצא, פלסטין, האסלאם והמוסלמים, והלוואי שהאל יקל עליהם, אני מרימה את ראשי אם בני הוא זה שביצע את זה, אני מרימה את ראשי לשמיים, ומקווה שאללה יעניק לי אורך רוח בזמן היעדרותו ועל העוול של הכיבוש כלפיו"

(התרגום באדיבות הבלוגרית מורן טל)

רה"מ בנט שהה הלילה בחפ"ק המבצעים של השב"כ לאורך כל המבצע לתפיסת המחבלים. עם סיומו פירסם הודעה: "מברך את כוחות הביטחון על סגירת מעגל מהירה. כל מחבל צריך לדעת שהוא על זמן שאול".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.