סערה בימין

בתגובה לפיגוע: הממשלה הורסת את ישיבת חומש

תמונה – חיים צח לע"מ

זעם בימין: מספר ימים לאחר הפיגוע הקשה סמוך להתנחלות חומש בשומרון, דחפורים ממלווים בעשרות שוטרים הגיעו לפנות את ישיבת חומש בו למד הנרצח יהודה דימנטמן הי"ד.

הרב מרדכי דימנטמן, אביו של יהודה ז"ל הגיב: "אם חס וחלילה ימשיכו להרוס מה שהחלוצים האלה בונים זה ניצחון לטרור, היפוך ההרתעה. הנקמה שלנו היא שנישאר שם. כל פגיעה בחומש – תפגע בנו אישית. אנחנו דורשים שיסדירו את העניין הזה"

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב ואיים בהפגנות ענק, "ממשלת השמאל הרופסת החליטה להעניק פרס לטרור והורתה לצה"ל ולמשטרה לחסל את הישיבה בחומש בתגובה לפיגוע שבו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד. את בתי המחבלים הם לא הורסים אבל את הישיבה כן. הם יפגשו מולם אלפים ורבבות אוהבי הארץ נחושים שיאבקו בהחלטה האומללה הזו וינצחו אותם. כולנו נהיה שם".

העיתונאי ינון מגל הגיב בזעם, "ממשלה מופרעת. במקום לחסל את הרוצחים ולהרוס את ביתם הם הורסים את בית הנרצח!!! בושה לכם. יש פרס יותר גדול מזה לטרור??? הדם שישפך הוא על ידיכם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.