מביך

צפו: בנט מחרטט את עופר חדד בשידור חי

תמונה – לשכת רה"מ
ראש הממשלה בנט כינס הערב מסיבת עיתונאים בה הודיע כי בתוך שבועות יהיו עשרות אלפי נדבקים חדשים בזן האומיקרון. העיתונאי עפר חדד היקשה עליו כשהציג סדרה של דברים בהם בנט אמר דבר אחד ובפועל התממשו דברים אחרים, מה ענה בנט ? וגם, ה'אצבע בעין' של בנו יוני בנט

בהלת האומיקרון: במהלך מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה נפתלי בנט, הוא התחמק בצורה מביכה משאלת העיתונאי עופר חדד ‏ששאל אותו על נסיעת משפחתו לחופשה למרות בקשתו שלא לטוס לחו"ל. בנט נשא דברים בעניין התפשטות האומיקרון ואמר, "אני מזהה עייפות בציבור, זה מובן וזה טבעי, ודווקא מתוך זה אנחנו חייבים לפעול בצורה שכלתנית ולעשות את הדבר הנכון. המטרה היא לצלוח את הגל הזה עם המשך פעילות המשק ומערכת החינוך ככל הניתן. בזמן שאנחנו קונים אנחנו רוצים לחסן כמה שיותר מילדי ישראל".

"אל תתקהלו אם לא חייבים" אמר בנט והמליץ, "כל מי שיכול להעביר את העובדים שלו לעבוד מהבית, תעשו זאת".

בציוץ שפרסם חדד הוא מתח ביקורת על התחמקות בנט, "שאלנו את רה״מ על כך שמצד אחד משדרים תחושת בהילות, ומנגד התנהלות מבלבלת: הוא מחליט על תו ירוק בקניונים וברגע האחרון סיבוב פרסה. קורא לחסן ילדים ואז מגלים מעדויות ששרת החינוך מסרבת לגייס את מערכת החינוך. מבקש מהציבור לוותר על טיסות ואז המשפחה נוסעת למלדיביים. תשובות לא קיבלנו".

ההתחמקות של בנט ממתן מענה אמיתי לשאלות שהציג חדד מתעצמת נוכח הדיווחים הרבים על חילוקי הדעות וחוסר היכולת של בנט להעביר החלטות בממשלה: העיתונאי עמית סגל לעג, ‏"בנט מתח ביקורת על אלה שסברו שהוא ״היסטרי״ והודה לשרי ממשלתו על הגיבוי. אבל האמת היא שרוב הצעדים סוכלו בגלל שבממשלה סברו שהוא היסטרי, ובגלל חוסר האמון הציבורי כשהתברר שגם במשפחה חושבים שההגבלות היסטריות".

העיתונאי נדב איל צייץ: בנט לא הביא שום הצעה אופרטיבית. והוא לא הביא כי א. אין תמיכה לכך בממשלה. ב. יש ראיות אפשריות לזן חלש יותר מהקודמים, והוא לא רוצה את התיוג כנביא זעם. הכתב מיכאל שמש דיווח הערב שהסיבה לביטול יוזמת התו הירוק של בנט לקניונים, היא התנגדותו של שר החוץ יאיר לפיד: "לפיד התנגד לתו הירוק בקניונים בנט נאלץ להתקפל. בכיר בממשלה: ״בנט יכל להתגבר על כל המכשולים, בגלל לפיד זה נפל״ לפיד הציע לקדם חיסונים בקניונים במקום תו ירוק".

במקביל לאזהרות של בנט על התפשטות נגיף האומיקרון וההימנעות לנסיעות לחו"ל, בנו משתף ברשתות החברתיות תמונות מהמשבר הקודם שגרמה גילת בנט, רעייתו של בנט – כשיצאה לחופשה המשפחתית במלדייבים למרות המלצת בעלה שלא לטוס.

צפו בשאלות הקשות שהציג עפר חדד ובהתחמקות של בנט:


ערוץ כנסת

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.