מה דעתכם?

בקואליציה מנסים להשתיק את נתניהו "מסית נגדנו באנגלית"

תמונה – פייסבוק גדעון סער

‏ראשי סיעות הקואליציה פונים בבקשה ליו״ר הכנסת, לקיים דיון במליאה על סרטונים שמפיץ נתניהו באנגלית נגד הממשלה, ״מתנהג כמו אחרון אוייבנו״.

בסרטון שפרסם ראש הממשלה לשעבר נתניהו, הוא תוקף בשפה האנגלית את הממשלה שמתכננת להעביר את חוק הפייסבוק שיאפשר לשופטים למחוק פוסטים מהרשתות החברתיות.

במכתב עליו חתומים כל ראשי הקואליציה מבקשים מיו"ר הכנסת לכנס את המליאה ולדון בהסתה לכאורה של נתניהו נגד הממשלה, "'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו, אך מה רבה ההפתעה שהסרטון החותר באופן חד-משמעי תחת חוסנה של ישראל, ערכיה והעומדים בראשה הופץ על ידי מי שכיהן כראש הממשלה עד לא מכבר וכעת מתנהג כמו אחרון אויבי ישראל. סרטון זה פוגע באופן אינהרנטי וישיר במוסריות הישראלית, אשר אותה יש לחזק ולא להרוס מבית״.

עוד נכתב, "פעולותיו של יו"ר האופוזיציה ברשתות החברתיות מהוות פלטפורמה להמשך הפצת דיבתה של ישראל בעולם ונותנות חומר נוסף לאלו המבקשים לפגוע בנו, ביציבותנו ובחוסננו. בחירתו של נתניהו לדבר באנגלית בסרטון ואף להוסיף כתוביות בשפה האנגלית יש בה להוות פגיעה תדמיתית כפולה ומכופלת, שכן פונה הוא לקהילה הבינלאומית ולא לאזרחי ישראל, בתקופה בה ישנו מאמץ אמיתי לשפר את תפיסתה של ישראל בקהילה הבינלאומית".

לסיום כתבו ראשי הקואליציה, "נתניהו, אשר נלחם לאורך כל שנות כהונתו בחירוף נפש נגד ארגונים שונים המבקשים להרע לישראל, הצטרף אליהם והפך להיות חלק ממפיצי ההסתה נגדנו, פגיעתו ההרסנית של יו"ר האופוזיציה בביטחונה ובערכיה של מדינת ישראל, כאילו היה אחד מהארגונים הקיצוניים אשר מבקשים את השמדתה של מדינתנו, תובא לדיון על גבי מליאת הכנסת ותדון על ידי חבריה".

בפוסט שפרסם נתניהו הוא תקף, "הדמוקרטיה הישראלית בסכנה! בימים אלה בנט מקדם בכנסת חוקים אנטי-דמוקרטיים בסגנון צפון קוריאה: צנזורה על הרשתות החברתיות. חיפוש בבתי אזרחים בלי צו של שופט, פסילת מועמדים לראשות ממשלה. איראן זה כאן. צפון קוריאה זה כאן. ארדואן זה כאן."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.