מי צודק?

תיעוד: ילד מוחרם הגיע לכיתה ריקה ממורים וחברים

תמונה – פייסבוק

בפוסט כואב שפרסם האב ברשת הוא מגולל את הסיפור שחווה עם בנו הקטן כשהגיעו בבוקר לגן הילדים וגילו לתדהמתם כי הכיתה ריקה.

האב הזועם תיעד בתגובה את בנו לבד בגן, והפיץ ברשתות החברתיות את תמונתו ללא טשטוש.

הפוסט המלא ותגובת ההורים

"שומעים על זה בחדשות שומעים את זה בכל מדיה אפשרית אבל לעשות חרם על ילד בן 5 ולא לשלוח את הילדים לגן זה כבר בזיון להורים תעודת עניות לגן רימון בעיר ולכל ההורים שלא שלחו את הילדים שלהם בגלל הילד שלי !!!!!! הילד בסך הכל שבוע וחצי בגן יש לו קצת בעיות אני יודע וכל מי שצריך לדעת יודע ואנחנו מטפלים אבל מפה לעשות חרם על הילד לאיפה הגענו????

עוד כותב האב הזועם, ״בחלומות שלי בכל אופן, לא חשבתי שאצטרך להתמודד עם סיטואציה כזו הבוקר. לראות גן שלם, שבעידוד ההורים ובידיעת הצוות החינוכי לא שלחו את ילדיהם לגן- כדי להעביר ״מסר״. המסר הוא שכנראה שאין מקום לילדים עם בעיות רגשיות בגן רימון.

אני לא מתעלם מהבעיות, אני מנסה לפתור ולהוביל אותך ילד שלי, למקום הנכון ביותר עבורך! ובכל זאת, האם הורה אחד מהגן טרח להרים טלפון ולשתף אותי בקושי שחוויים ילדי הגן? היכן ועד ההורים שיקום ויבוא אליי- לאבא שלו, ויציף את כל שעל ליבם של הוריי הגן.

אז, הייתי משתף בגלוי, שאנחנו בתהליך! תהליך של מיצוי אפשרויות וחיפוש אחר המסגרת המתאימה לך בדיוק! ושדרושה פה סבלנות והכלה מצד ״כל המשתתפים״: צוות, הורי הגן, הבן שלי, וכמובן, אנחנו ההורים.

אבל בעידן שכבר שכחנו איך לפנות, כיצד לפתור בעיות ורק לסמן לייק כנראה שהכל מותר! גם להכריז על חרם על ילד בן 5!

לסיום כותב האב, "ואתם ההורים ששיתפתם פעולה, ולאלו שיזמו את הרעיון המופלא- מאחל לכם שתזכו לדון לכף זכות, שתלמדו לנהל שייח לא דרך מסך, לחשוב מחוץ לקופסא על פתרונות יצירתיים באמת, ובעיקר, להכיל לבבות של ילדים גם לא שלכם. בעיקר אלו שעוד מחפשים את הדרך הנכונה עבורם".

בעקבות הסערה הרשתות החברתיות הגיב אחד ההורים וסיפר את הסיפור המלא מאחורי הדרמה בגן הילדים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.