אינסטגרם

בת הזוג של יניב בן משה במתקפה נגד טהוניה: "היא משוגעת"

תמונה – טי וי גרם

בהמשך לקרב ברשתות החברתיות: דולב סלאם, בת הזוג החדשה של יניב בן משה יוצאת למלחמה תקשורתית נגד טהוניה רובל ומאיימת לחשוף סרטונים נוספים שצולמו ללא ידיעתה של רובל.

בראיון סוער לערוץ התקשורת TVGRAM בפייסבוק, עלתה דולב לשידור ואיימה לחשוף סרטונים נוספים שצילם יניב ואף עקצה את רובל בהתייחסות לילדה המשותפת, "אני אוהבת אותה, היא כמו הילדה שלי טליה שלי, טליה שלנו. בשבילי היא כמו הבת שלי".

עוד תקפה דולב, היא מושגעת ושקרנית. וכל עם ישראל הולך לדעת את זה כי יש לו מלא סרטונים שהוא עדיין לא העלה, היא חפרה לעצמה את הבור שלה, ואני לא אוותר לה. גם אני אישה ואני בחיים לא אתן יד לאלימות נגד נשים, אבל שלא תשקר אכלו שתו לי על הגב של בנאדם מסכן שהוא אבא של הילדה שלה ונותן לה את הנשמה שלו".

צפו בראיון הסוער

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.