מכחיש קורונה?

ליברמן לבכירי משרד הבריאות: "האומיקרון כמו שפעת"

תמונה – ישראל ביתנו ערוץ הכנסת

שר האוצר ליברמן מסרב להטיל הגבלות בעקבות התפרצות האומיקרון ולשלם פיצויים לאזרחים, בדיון חירום במשרד הבריאות הדהים ליברמן את הנוכחים כשחשף מה הוא חושב על ווריאנט האומיקרון.

"אנחנו חיים כבר חודש וחצי עם אומיקרון. עד היום בכל העולם נפטרו כ-12 אנשים, זה מה שאנחנו יודעים. מבחינת החולים הקשים, אנחנו 81 חולים קשים, 41 מונשמים.

"מבחינת ההשפעה של האומיקרון, אני לא רואה שזה משפיע כרגע יותר מאשר שפעת. כמו שאנחנו חיים עם השפעת כרגע אנחנו חיים עם אומיקרון".

עוד הוסיך ליברמן והתייחס להגבלות ופיצויים, "אני לא חושב שכרגע יש מקום לנקוט צעדים כמו למשל מגבלת אנשים מהאנשים 300 אנשים זה פשוט אין לזה מקום"

במהלך ישיבת צוות עם בכירי משרד הבריאות תקף ליברמן את ההדלפות לתקשורת.

צפו

https://twitter.com/Judeoespanol/status/1473369441765318658?t=fd6G4vbDnIVHL5zforsASQ&s=19

פעיל השמאל עו"ד אלדד יניב איים על בנט בציוץ שפרסם בטוויטר, "שיהיה ברור לך, ראש הממשלה בנט. אם אתה מתעקש להיות ביבי – נפיל אותך. בדיוק כמו שהפלנו אותו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.