ראשונים בחיסונים

ישראל שוב מקדימה את העולם: חיסון רביעי

תמונה – אילוסטרציה, פיקס ביי
בהתאם להחלטת הצט"מ, הנחה כעת רה"מ בשיחה עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, בכירי משרדו וראשי קופות החולים מכבי, לאומית, כללית ומאוחדת, להיערך למבצע נרחב לחיסון רביעי של כלל המבוגרים מעל גיל 60 (בדגש על פרויקט "מגן אבות") והצוותים הרפואיים בישראל

מלשכת ראש הממשלה פורסם כי ראש הממשלה, נפתלי בנט, מברך על החלטת הצוות לטיפול במגפות לחסן בחיסון הרביעי: "בשורה נפלאה, אל תבזבזו זמן – צאו להתחסן".

בהתאם, הנחה רה"מ להיערך למבצע נרחב לחיסון רביעי של כלל המבוגרים העומדים בקריטריונים (בדגש על פרויקט "מגן אבות") והצוותים הרפואיים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס הערב (ג׳), 21 בדצמבר 2021, י"ז בטבת תשפ"ב, להחלטת הצוות לטיפול במגפות (צט"מ) לחסן בחיסון רביעי מבוגרים מעל גיל 60 וצוותים רפואיים.

בנט אמר: "זו בשורה נפלאה אשר תסייע לנו לצלוח את גל האומיקרון ששוטף את העולם.

מדינת ישראל ממשיכה לעמוד בחזית ההתמודדות העולמית עם המגפה. אזרחי ישראל היו הראשונים בעולם לקבל את החיסון השלישי, ואנו ממשיכים להוביל גם עם החיסון הרביעי.

אני קורא לכל מי שעומד בקריטריונים שקבעו חברי הוועדה – צאו להתחסן. קחו אחריות על הבריאות ועל הפרנסה של כולנו. החיסונים מצילים חיים.

אני מברך את חברי הצוות לטיפול במגפות, וכן את שר הבריאות, ניצן הורוביץ, את מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ואת אנשי מערכת הבריאות כולה על עשייתם המסורה מסביב לשעון.

לאזרחי ישראל המסר שלי הוא –
אל תבזבזו זמן, צאו להתחסן".

ישראל היתה ראשונה בעולם במבצע החיסון הראשון, כך גם בשני, כם גם בשלישי שכונה בוסטר. והנה גם ברביעי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.