הכרת תודה

צפו: גיוס המונים ברשת למימון הקנס של דרעי

תמונה – טוויטר

לאחר שחתם על עסקת טיעון עם היועמ"ש מנדלבליט, שדרן הרדיו מנחם טוקר יוצא במבצע לגיוס המונים ברשת לתשלום הקנס של יו"ר ש"ס אריה דרעי שהתפטר מהכנסת.

על פי החלטת היועמ"ש, כתב אישום יוגש נגד ח"כ אריה דרעי – דרעי יודה בשתי עבירות מס, יורשע וישלם קנס כספי בסך 180 אלף ש"ח. בעקבות החלטתו להתפטר מהכנסת.

מטעם פרקליטו של חה"כ אריה דרעי נמסר: עורך דין נבות תל-צור, בירך על הסדר הטיעון שנחתם, המביא לסיום חקירה ממושכת ועינוי דין חריף שנגרם לדרעי.

הסדר הטיעון מגלם עבירות מס של אי דיווח, ללא כוונה פלילית, שהתרחשו במחדל וברשלנות, והמצויות ברף חומרה נמוך. דרעי לא מואשם בעבירה כלשהי של העלמת מיסים.
הסדר הטיעון משקף נטילת אחריות ונכונות לשאת במחיר אישי וציבורי כבד על מנת לחסוך הליכי משפט סבוכים וממושכים, חרף העובדה שמדובר היה בשאלות מיסוי שבמקרים רבים אחרים התבררו ונידונו במישור האזרחי בלבד.

עריכת הסדר הטיעון עונה באופן מלא על האינטרס הציבורי שבהפקת הלקחים הנדרשים, והגברת אמון הציבור בהליכי המשפט.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.