מה דעתכם?

משרד הבריאות במתקפה נגד אורלי וגיא: "סכנת חיים"

תמונה – פייסבוק אורלי וגיא

משרד הבריאות מגיב במתקפה ברשת נגד זוג העיתונאים אורלי וגיא מגייש טלוויזיה בעבר בערוץ 13, לאחר שפרסמו מחקר שנוי במחלוקת על השפעת החיסונים על לידות שקטות

בתגובה לשורת הפרסומים של אורלי וגיא פרסם משרד הבריאות תגובה חריפה, "הם "רק שואלים שאלות" – והתשובה היא שגם הפעם מדובר בפייק מסכן חיים! שורת מחקרים מראה שאין שום עדות לכך שחיסוני הקורונה פוגעים בפוריות: אין פגיעה בתפקוד השחלות, אין פגיעה בהשרשת העובר ברחם, החיסון לא מעלה שכיחות של הפלות, לידות מוקדמות, או לידות שקטות".

עוד הסבירו במשרד הבריאות, "לעומת זאת, קורונה בזמן הריון עלולה לפגוע קשה באישה ההרה, בהשוואה לאישה שאינה הרה, כולל סיכון מוגבר לאשפוז בטיפול נמרץ, הנשמה ואפילו תמותה. הסיכון של אישה הרה למות מקורונה: 1:600. הסיכון לנזק לעובר עולה פי 4 כתוצאה מקורונה בהיריון – האם גם את זה יהדהדו מפיצי הכזבים? הפצת השקרים הללו בתחילתו של גל תחלואה, שלפי נתוני העולם צפוי להיות חסר תקדים ברמתו – זוהי רמה חדשה של ציניות וחוסר אחריות. פשוט אין גבול.

גיא מרוז הגיב למתקפה, "כשמשרד הבריאות מפרסם פוסט נגדנו, על פייק- זה נותן לנו תחושה שאנחנו עושים משהו ראוי. כי אם לנסות ולבדוק אם יש תופעות לוואי להמון נשים זה פייק- אנחנו באמת בתחתית החבית של מ.הבריאות. מה כל כך מפחיד אותם בקולות האלה? אבל ככה זה- מי שלא מדברר את מ. הבריאות הוא מכחיש קורונה או משדר פייק".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.