מטיל פצצה

ניר חפץ נגד איילה חסון: "קיבלה הצעה לשריון בליכוד"

תמונה – רמי זרנגר Wikipedia

עד המדינה במשפט נתניהו ומי שהיה יד ימינו שנים רבות, ניר חפץ, יוצא במתקפה חזיתית נגד עיתונאית חדשות 13 איילה חסון.

בציוץ בטוויטר התייחס חפץ לעימות של חסון בשבועות האחרונים עם שר המשפטים גדעון סער במסגרתו פרסמה מספר תחקירים הנוגעים לפעילותו הפוליטית. סער מצידו לא נשאר חייב ובראיון בתוכניתו של בן כספית ברדיו 103 אמר "תסלחו לי, אבל מה שהיא עושה זה לא תחקירים. אסופה של פייק ניוז".

ניר חפץ טוויטר

כעת מפרסם עד המדינה ויועץ התקשורת ניר חפץ כי איילה חסון קיבלה הצעה לשריון ברשימת הליכוד לכנסת במהלך קמפיין בחירות 2015. לדבריו חסון קיבלה את ההצעה המדוברת בשיחה פרטית בפאטיו בבלפור.

את הציוץ מלווים צילומי מסך הנוגעים לעימות בין סער לחסון וחפץ חותם אותו בשאלה הרומזת לכך שהאינטרסים של תחקיריה האחרונים של חסון הם פוליטיים – "העיתונאית הדגולה הזו כבר עשתה גילוי נאות?"

חסון מואשמת לא פעם עלי ידי גולשים בטוויטר כי היא דוברת של משפחת נתניהו ומלגלגים על רמת תחקיריה, כעת נראה שחפץ מוסיף עוד גפרור למדורה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.