עימות חזיתי

צפו: "פוגע במוטיבציה" "שקרן!" יברקן והורוביץ ראש בראש

תמונה – צילום מסך – ערוץ כנסת

לאחר הסערה שעוררו דבריו של חבר הכנסת מטעם הליכוד, גדי יברקן בשבוע שעבר, כשהשווה בין צעדי הממשלה למחנות הריכוז של הנאצים בשואה, ויכוח נוסף התלקח בינו לבין שר הבריאות מטעם מרצ, ניצן הורוביץ. הפעם על יעילות החיסונים.

 

"אנחנו עושים אבחנה בין מחוסנים לבין לא מחוסנים והיא אבחנה חשובה. כי מחוסן הסיכוי שלו לחלות בצורה קשה הוא נמוך בהרבה מאוד, לאין שיעור", אמר הורוביץ בנאומו במליאה. בתגובה קרא לעברו חבר הכנסת יברקן: "אתה משקר".

הורוביץ לא נשאר חייב וענה: "תבדוק את הנתונים, חבל שאתה ממשיך להפיץ את הדיבורים האלה. אתה פוגע במוטיבציה לחיסון ברגע שאתה אומר את זה. מספיק עם זה."

"כואב לי הלב שאני הולך לבתי החולים, אתמול למשל הייתי בבית החולים וולפסון בחולון, כל החולים שבמצב קשה הם לא מחוסנים. כל החולים. בהתחשב בזה שהלא מחוסנים חלקם באוכלוסיה הוא קטן משל המחוסנים אז בכלל אתה רואה פה את ההבדלים העצומים. אז אי אפשר להגיד דברים כאלה".

כאמור רק לפני כשבועיים השניים התעמתו לאחר שיברקן טען שישראל מקימה מחנות ריכוז עבור 5 מיליון אזרחים שאין להם תו ירוק בתוקף.

הורוביץ אמר אז כי "ההשוואה שעשה ח"כ יברקן בין אמצעי הזהירות לשמירה על בריאות הציבור ומניעת מחלה, לבין מחנות ריכוז שהקימו הנאצים – מעוררת בחילה והדברים גובלים בהכחשת שואה ומבזים את הקורבנות והניצולים. זו אמירה מחפירה ונאלחת במיוחד גם כלפי צוותי הרפואה שנותנים את הנשמה למען הבריאות של כולנו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.