נגיף האומיקרון

כנסת עם קורונה: ליברמן ואמסלם נדבקו

תמונה – ערוץ הכנסת

נגיף האומיקרון ממשיך להתפשט לכל עבר. עם צאת השבת דיווח שר האוצר, אביגדור ליברמן, כי חלה אף הוא בקורונה. בנוסף אותר נגיף האומיקרון אצל חבר הכנסת מהליכוד, דוד אמסלם.

שר האוצר ליברמן אובחן עם הנגיף חמישה ימים בלבד לאחר שקיבל את המנה הרביעית של החיסון.

עם צאת השבת כתב ליברמן בטוויטר: "ערב טוב לכולם, במהלך השבת נמצאתי חיובי לקורונה. אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים.

אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה".

ליברמן מצטרף לשורה ארוכה של חברי כנסת ושרים שאובחנו בשבוע האחרון עם הנגיף. שר החוץ יאיר לפיד, השר זאב אלקין, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, סגן השר עידן רול, חבר הכנסת אוסמה סעדי, חברת הכנסת אתי עטיה, חבר הכנסת אופיר כץ וחיים כץ מהליכוד, יואב בן צור מש"ס, ישראל אייכלר מיהדות התורהף חבר הכנסת יום טוב כלפון מימינה, חברת הכנסת אמלי מואטי מהעבודה ומיכאל ביטון מכחול לבן.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.