איום ברצח

קליע לבית: השב"כ חוקר איום ברצח על משפחת בנט

תמונה – צילום מסך – ערוץ כנסת

המשטרה ושב"כ חוקרים חשד לאיום ברצח כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט ובני משפחתו, זאת בעקבות מכתב עם קליע שהגיע לבית המשפחה.

המכתב ובו כדור חי הועבר למשטרה ועל פרטי חקירה הוטל צו איסור פרסום גורף כולל המעורבים בפרשה. חקירת המקרה הוטלה על יחידת להב 433 של המשטרה בשיתוף שב"כ.

ראש הממשלה בנט הגיב, ‏"סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות".

בנט הוסיף, "אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות – כן. בריונות ואיומים – לא. ‏אני ראש ממשלה ואיש פוליטי, אבל אני גם בעל ואבא, וחובתי היא גם לשמור על אשתי ועל ילדיי".

https://twitter.com/NoaLavi6/status/1518977464344756224?t=EN1dfQowo-GoYTzl5PVARA&s=19

בנט הוסיף, "עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי. ‏ערב ימי הזיכרון ויום העצמאות, אני קורא לכולם – מכל קצוות הקשת הפוליטית, בעיקר לאנשים שפעילים ברשתות החברתיות – זה זמן הרגעה ופיוס. יש לנו בית אחד, ואסור לנו לשרוף אותו."

השיח האלים ברשתות והמתיחות הפוליטית העלו את רמת האיומים על אישי ציבור כשלאורך השנה האחרונה הוצמדה לא פעם הבטחה לשרים בממשלת בנט-לפיד ולגורמים במערכת המשפטית.

יאיר נתניהו הגיב בזעם, "זה פשוט לא יאמן! 3 פעמים התקבלו מכתבים בכתב יד בלשכה של אבא שלי, עם איום מפורש לרצוח אותי ואת אמא שלי! ראש השבכ התעלם ופיהק, והמשטרה עד עכשיו לא פתחה בחקירה!"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.