סתימת פיות

"סתום את הפה": מוסי רז תקף תלמיד תיכון ועורר סערה

תמונה – פייסבוק מוסי רז

ח"כ מוסי רז (מרצ) ביקר היום בתיכון בליך שברמת גן, אחד התלמידים שנכחו במקום נכנס לדבריו של רז וזכה לתגובה זועמת מחבר הכנסת: "תסתום את הפה".

לאחר מכן, רז צייץ בעמוד הטוויטר שלו והבהיר: "בכל מקום שבו הכהניסטים יתפרעו – מרצ תהיה שם כדי לחסום אותם. תתרגלו".

התגובות לא איחרו לבוא ופעילי ימים רבים החלו לתקוף את רז ולטעון כי הליברליות של השמאל מורגשת רק כאשר זה מותאם לפוזיציה.

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, העלה את התיעוד מהאירוע לעמוד הטוויטר שלו וכתב: "תיכון בליך ברמת גן מוסי רז ממשיך לדבר בנימוס, לקבל את האחר ולשמוע. מי מנרמל אותו?". זאת לאחר שבן גביר הגיע בשבוע שעבר לאותו התיכון והשתתף בפאנל הבחירות המסורתי המתקיים בבית הספר מזה שנים. הגעתו לתיכון לוותה בהפגנות מחאה מצד ארגוני שמאל שזעמו על הזמנתו לאירוע ומנגד בהפגנת תמיכה של "צעירי 'עוצמה יהודית" ותלמידי התיכון.

דובר שוברים שתיקה לשעבר, ניר אבישי כהן גיבה את רז:"כהניסט צעיר ומוסת הפריע לדבריו של ח"כ מוסי רז- הוא בתגובה אמר לו לסתום את הפה. כל הכבוד למוסי! נעמוד זקופים ותקיפים מול כהניסטים ובן גבירים!".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.