1+1

צפו: נתניהו מסביר מה עומד מאחורי הקמפיין המסתורי

תמונה – ארכיון לע״מ

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו פרסם במהלך היום בחשבון הטוויטר שלו ציוץ מסתורי בו כתב: ״1+1=4״. מיד אחריו החלו מפרסמים שאר חברי הליכוד את אותו הציוץ בדיוק.

ברשת החלו להסתובב קונספירציות רבות אודות הציוץ, בין היתר הפיצו הגולשים כי על פי ההערכות, מדובר בהתייחסות לפרידה בין איילת שקד ויועז הנדל, וכוונתה של מפלגת הבית היהודי להעמיד בראשה את איילת שקד. מי שהגיב לנתניהו הוא יועז הנדל עצמו שכתב: "1+1=2‏. לפעמים יש רק פתרון אחד".

 

אך בשעות הערב פרסם נתניהו סרטון ובו הוא מסביר לתומכי הליכוד את משמעות הציוץ ומשלהב את ההמונים: ״אני רוצה לשאול אתכם שאלה בחשבון״ פתח נתניהו, ״1+1 שווה כמה?״ והתומכים השיבו: ״2״. בתגובה השיב להם נתניהו: ״מה פתאום, התשובה היא 1+1=4, כי אם כל אחד מכם יביא ליכודניק אחד שלא הצביע בבחירות הקודמות לבחור בליכוד בבחירות האלו, אנו מקבלים 4 שנים של ממשלת ימין יציבה, בראשות הליכוד למדינת ישראל״. התומכים הרבים הריעו בקולם.

 

בהמשך הפיק נתניהו את הלקח מהפעמים הקודמות בהן הוא הסתובב במשאיק המשוריינת והדבר נתפס כמרוחק מעם, והוא יצא לסיבוב בירושלים, מוקף במאות תומכים נלהבים.

 

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.