השוואה בזויה

נכדו של בן גוריון תוקף: ״נתניהו יכול לתת לגבלס כמה שיעורים"

תמונה – ארכיון לע״מ

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר יצא עם סרטון בחירות שבו הוא משווה את עצמו לראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל – דוד בן גוריון ז"ל.

גולן יוכפז וענת דוידוב שוחחו על כך ב־103fm עם יריב בן אליעזר, נכדו של בן גוריון, אשר תקף בחריפות את בן גביר, סמוטריץ' ואף את יו"ר האופוזיציה ומפלגת הליכוד בנימין נתניהו.

בפתח השיחה, הביע בן אליעזר את דעתו על הקמפיין של בן גביר: "התשדיר הוא נלעג, מכיוון שלא יכול כל יבחוש בן שלולית להתחזות לאדם שהוא אישיות ברמה בינלאומית, מענקי הדור. שיבוא ויצטט את מגילת העצמאות, נעשה שוויון בין כל התושבים לפי גיל, מין, עדה, מוצא, לאום, חינוך ותרבות. זה מה שסבי אמר, ושלא יוציא קטעים הנקרופיל הפירומן הזה, קטעים קטנטנים מסבי ויוציא אותם מהקשרו".

 

בהמשך השיחה, הוסיף יריב: ״אנחנו הופכים להיות למדינה פשיסטית. ליברמן ציטט את גדול התועמלנים בעולם והקדיש את זה לביבי, אני לא אחזור על השם, אבל הם עוסקים באותן שיטות כדי להגיע לאותן מטרות. הם לא יעשו עוד שואה, הם רק ישמידו את ארץ ישראל ואת כל מי שלא כמוהם יגרשו ויוציאו".

 

באשר להתבטאותו של שר האוצר אביגדור ליברמן, אמר: "נתניהו במקרה הזה לא מעניין אותי למרות שהוא תועמלן מהדרגה הראשונה והוא יכול אולי לתת לגבלס כמה שיעורים, אבל העניין שלי הוא באיתמר בן גביר".

 

איתמר בן גביר מסר בתגובה: "סבו של יריב בן אליעזר מתהפך בקברו, לשמוע את נכדו תומך במנסור עבאס ויוצא נגדי. במדינה נורמלית היו פוסלים את האחים המוסלמים. האמירות של בן גוריון אז, היו מביאות גינוי מהשמאל של היום. מדינת ישראל קמה בזכות אלו שהאמינו בזכותנו על הארץ הזו ונופפו בתנ"ך כ"קושאן". לא נתנצל על שאנחנו מאמינים בערכים שהובילו להקמת המדינה".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.