ניצחון לליכוד

היועמ"שית הכריעה: לקנוס את יש עתיד על פרסום תמונות של לפיד עם חיילים

תמונה – נתן ווייל, לע״מ

בעקבות העתירה שהגישו בליכוד לפני כחודש לוועדת הבחירות המרכזית, בטענה כי ראש הממשלה ומפלגת יש עתיד מפיצים תמונות של לפיד עם מפקדים מצה"ל בעת מצבע "עלות השחר" וכי מדובר, לטענתם, בתעמולת בחירות. היום החליטה היועמ"שית להיענות לעתירה.

 

בתגובתה אמרה בהרב-מיארה: "דין העתירה התקבל, וככל שהתמונות עליהן הצביעה העותרת לא הוסרו או יוסרו באופן עצמאי, יש מקום ליתן צווי מניעה שמורים על הסרת הפרסומים בעמודים הפרטיים-פוליטיים אליהם הפנתה העותרת ללא דיחוי". במפלגת יש עתיד מסרבים להגיב.

 

כאמור, לפני כחודש עתרו בליכוד נגד יש עתיד על פרסום התמונות בטענה לתעמולת בחירות אסורה. "זהו שימוש פוליטי בחיילים ומהווה תעמולת בחירות אסורה", נטען במכתב ששוגר לוועדת הבחירות. ממפלגת יש עתיד נמסר בתגובה למכתב שהגישו בליכוד: "הצילומים לא מהווים תעמולה. ביקור של ראש ממשלה באמצע מבצע צבאי בפיקוד דרום הוא מידע אינפורמטיבי שיש חשיבות לעדכן בו את הציבור. בנוסף יש בו גם ערך בהרתעת האויב ובשידור מסר מרגיע לציבור".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "היועמ"שית הכריעה: לקנוס את יש עתיד על פרסום תמונות של לפיד עם חיילים"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.