תקיפה מבית

אלירז שדה נגד ביבי: ״למה לא ביטלת כשהיית בכיסא?״

תמונה – ארכיון לע״מ

אלירז שדה היה פעיל משמעותי בקמפיינים הקודמים של מפלגת הליכוד. עד כדי כך משמעותי שהוא זה שנבחר להיות המגיש המרכזי של "הליכוד TV", מעיין ערוץ חלופי שקימה המפלגה שטענה כי היא לא מקבלת ייצוג הולם בערוצי הטלוויזיה השונים. הבוקר שדה הפתיע את תומכי הליכוד ובחר לצאת נגד דווקא נגד נתניהו.

 

נתניהו הולך לבטל את מכון התקנים" פתח אלירז "אז למה לא ביטלת את זה כשהיית בכיסא?". שדה המשיך "כל סרטון הוא בעצם מספר לי מה היה צריך לעשות והוא לא עשה. מוזר" שדה סיים וכתב: "אשמח להסבר".

כצפוי רגעים ספורים לאחר פרסום הציוץ התעוררה סערה בקרב תומכי הליכוד שהופתעו מהביקורת של שדה. חלקם תקפו את המגיש וניסו להבין מדוע הוא בוחר לתקוף את נתניהו בתקופת בחירות. שדה לא נותר חייב ובהמשך שיגר ציוץ נוסף בו הוא מסביר את עמדתו שוב. "אני לא נגד נתניהו, אני בעד אחדות. המציאות גם מראה לנתניהו שממצב מסע בחירות כראש ממשלה, נפתלי נהייה ראש ממשלה, עכשיו לפיד ראש ממשלה זמני ואין באופק 61 אז לפיד ימשיך לכהן. כלומר, מרוב שהימין רוצה את נתניהו ונתניהו לא רוצה אחדות, לפיד ראש ממשלה לנצח. אז על מה הימין מתעקש?".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.