צפו בסרטון

ביבי הביתה, פיפי ולישון: הבנות של מרעאנה מפגינות

תמונה – ערוץ הכנסת

חברת הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה אבתיסאם מראענה, מעוררת סערה ברשת, לאחר שפרסמה תיעוד מהפגנת השמאל בתל אביב בו נראות שתי בנותיה הקטנות שרות נגד ראש הממשלה נתניהו.

בתיעוד שפרסמה מראענה נראות בנותיה הקטנות שרות בהפגנה נגד נתניהו, "ביבי הביתה פיפי ולישון". הגולשים ברשת תקפו אותה בתגובות, "מחנכים לשנאה מגיל צעיר. במקומך הייתי מתביישת לפרסם סרטון כזה".

בישיבת הממשלה הבוקר תקף ראש הממשלה נתניהו את משתתפי ההפגנה, "ראיתי את התמונות הקשות אמש בהפגנת השמאל שהשוו את שר המשפטים למנהיגי הנאצים. את דגלי אש״ף בהפגנה. את השלטים שקראו ״לשחרר את פלסטין מהשלטון הקולוניאליסטי הציוני״. זוהי הסתה פרועה שעברה ללא גינוי מצד האופוזיציה או ערוצי התקשורת המרכזיים. אני דורש מכולם לעצור זאת מיד ולגנות את ההסתה הפרועה."

צפו ותשפטו

https://twitter.com/IbtisamMaraana/status/1611804859988066304?s=20

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.