"הגדול ביותר"

רביב דרוקר: "מה שעושים לו זה שובר לב מבחינתי"

תמונה – כאן חינוכית

כמעט כמו משה רבינו? פרשן 'חדשות 13' רביב דרוקר מתייחס לסערה התקשורתית על דברי נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק שאמר על המהפכה המשפטית שמתכנן יריב לוין, "אם צריך לעמוד מול כיתת יורים כדי לבטל את זה אני מוכן".

ח"כ החדשה טלי גוטליב תקפה, "נמאס לי מעריצות המיעוט שקורא למרי אזרחי ולמלחמת אחים! לא אלחם ולא אאבק באחיי ותהא דעתם אשר תהא. הימין הוא רוב, רוב מוחלט! חידלו מייד ממסע ההפחדה נגדנו. אבל תכלס מה יש לי לצפות כשהנשיא ברק אומר שיעמוד בפני כיתת יורים וכשמיארה והנשיאה חיות מזהירות מפנינו.. לאיזה שפל עוד תרדו?".

במונולוג משתפך אמר דרוקר, "הוא היהודי היהודי הגדול ביותר שחיי בדורנו. שעשרות שנים קדימה נגיד שהייתה לנו הזכות לחיות באותו דור שאהרן ברק חיי בו. גאון אמיתי שעיצב פה את המשפט לא רק בתחומים האלה, אין כמעט נושא של המשפט, מנזיקין עד אישיות שאהרן ברק לא כתב את פסק הדין המכונן שלו, מה שעושים לו זה שובר לב מבחינתי".

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.